Mezinárodní agentura IBRS (International Business and Research Services) provedla v červenci 2019 průzkum veřejného mínění v oblasti životního stylu a bydlení. V kapitole zaměřené na kuchyně dosáhla vynikajících výsledků značka Oresi.
Odborníci IBRS se obrátili na tisíc Čechů a Češek, pečlivě vybraných tak, aby reprezentovali vyvážený vzorek obyvatel republiky a zaznamenali jejich názory na oblibu různých značek kuchyní, na kvalitu těchto produktů důležitých pro náš životní komfort a na to jak v očích veřejnosti splňují jednotlivé značky představy potenciálních i skutečných uživatelů. Průzkum proběhl v duchu pravidel této prestižní agentury zcela nezávisle na jednotlivých kuchyňských producentech a prodejcích.
Podle tohoto průzkumu jsou kuchyně Oresi nejznámější značkou na našem trhu. Pro Oresi je ale ještě důležitější výsledek srovnání odpovědí na otázku Jak jste spokojeni s kuchyní, kterou aktuálně užíváte. Ve srovnání s kompletním výčtem kuchyňských značek na našem trhu dokládá výzkum IBRS, že uživatelé kuchyní Oresi jsou se svými kuchyněmi nejspokojenější. 83% dotázaných uživatelů kuchyně Oresi je se svou kuchyní rozhodně spokojeno nebo nadprůměrně spokojeno, dalších jedenáct procent je celkem spokojeno. V těsném závěsu za Oresi skončily kuchyně Sykora, další značky už mají v tomto parametru větší odstup.