V Oresi jsme hrdí na to, že jsme díky výborné práci všech zaměstnanců získali již potřetí titul Superbrands!
Připomeňme si: Mezinárodní organizace Superbrands je nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Původ má ve Velké Británii, kde projekt v roce 1994 vznikl. Během více než 20 let se pak rozšířil do téměř devadesáti států pěti kontinentů.
Cílem projektu je od jeho počátku každoročně vyhledat na základě sjednocených kritérií a metod nejlepší z prvotřídních značek v rámci lokálních trhů.
Hodnocení expertů
Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru pak má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, v Česku ji tvoří dvaatřicet předních odborníků z oblasti byznysu, komunikace a marketingu. Ti pak společně rozhodnou o udělení titulu superznačky konkrétním společnostem. Vyhodnocené značky následně mohou používat logo SUPEBRANDS na svých výrobcích a představovat tak toto získané ocenění svým zákazníkům.
Do úzkého spektra oceněných značek působících na našem trhu se dostane na základě přísných kritérií jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako známost značky, prestiž, kvalita, budování brandu apod.
Opětovné získání ocenění Superbrands není pro již dříve zvolené značky samozřejmostí. Značka musí v každém novém období prokázat, že neustoupila ze svých kvalit a tento titul si právem zaslouží.