Dobrý den, přeji do Oresi a zvláště vedení společnosti, pro které je tento mail určen. Vzhledem k tomu, že stavím již třetí dům, tak mám několik zkušeností s kuchyňskými studii a s jejich zaměstnanci, či partnery. Některé zkušenosti byli pozitivní, většina ale negativních nebo velmi negativních. Jako hlavní problém jsem považoval a zaregistroval neznalost a nekompententnost, často i ochotu jen na první schůzce. V posledních 14 dnech jsme se ženou navštívili 4 krát po cca 2 hodinách vaši pobočku v Mostě, jmenovitě jsme jednali s paní Zachariášovou a musím říci, že jsem hodně bedlivě sledoval, jak to bude vypadat tentokrát. Už po 2. schůzce jsem se těšil na další a kladl jsem paní Zachariášové různé otázky, které byly ve věci důležité a musím říci, že znala odpověď na vše a byla připravena, měla jasno ve věci, návrhy pro nás se bavila a uměla dobře kombinovat. Krom toho nám několikrát s úsměvem předělala vzhled, tvar, materiál, spotřebiče budoucí linky (4. schůzka) a líbilo se mi, že nečinila žádný nátlak. V jiném konkurenčním studiu, po nás chtěli po 1. schůzce zálohu s tvrzením, že všude je to stejné a prodavačka na mne činila nepříjemný psychický nátlak. Na 5. schůzce jsme rádi podepsali objednávku za 170 tis. Kč. Šel jsem spát s pocitem, že tento bod máme opravdu dobře vyřešen a za sebou a teď už budeme jen platit za objednané služby. Chci podotknout, že v tomto případě snad konečně budu platit rád. Stálo to za to. Dobrá zkušenost, děkuji Oresi a děkuji paní Zachariášové.
S úctou k Vaší práci